Princess 01.243005.01.001 Melkopschuimer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.243005.01.001 Melkopschuimer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

a**************@g******** 08-08-2023

Heerlijke melkschuim

Update op 08-08-23:
Mooi vormgegeven melkopschuimer, handig in het gebruik door één druk op de knop. De melk heeft een lekkere, luchtige schuimkraag en is heerlijk warm. De cappuccino wordt perfect met dit apparaat. Het enige puntje is dat het een beetje lang duurt voordat de melk warm is. Dit is gemakkelijk op te lossen door eerst de melkopschuimer aan te zetten en daarna de koffie dan is het gelijktijdig klaar. Ik ben blij met hem, eindelijk weer eens lekkere koffie!

Review van 27-07-2023:
Een mooi vormgegeven apparaat waarmee je in no-time heerlijke melkschuim maakt voor in de koffie. Zowel warm als koud. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en gemakkelijk schoon te maken. Eindelijk weer eens een echt lekker kopje koffie!!! Aan te bevelen, ook in prijs/kwaliteit verhouding een goede keuze!

Pluspunten

• Warm melkschuim
  • Ook voor koude drankjes
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Duurt even voordat melk warm is

Minkev 04-08-2023

Erg fijne melkopschuimer!

Wat een fijne opschuimer vind ik dit! Makkelijk in gebruik, en klein van formaat. Je zet hem met gemak naast je huidige koffieapparaat neer en het melkkannetje is gemakkelijk schoon te maken. Er zitten lijnen aan de binnenzijde van het melkkannetje zodat je altijd precies voldoende melk kunt maken. Ook kun je deze opschuimer in diverse standen zetten waardoor hij multifunctioneel is. Ik heb er zelf (haver, amandel) melk in geklopt. Je zet het apparaat aan en hij geeft zelf met een geluidssignaal aan wanneer hij klaar is. Kortom, een fijn product wat ik zou aanraden.

Pluspunten

• Geluidssignaal wanneer klaar
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Kannetje is erg heet
  • Het duurt even voor je melk helemaal opgewarmd is

m***************@g******** 01-08-2023

Degelijk apparaat, maar met nog wel wat gebreken.

Het is een zeer degelijk apparaat, stevig en mooi design. Het schuimt snel de melk op, gebaseerd op halfvolle melk. De melk kan ook warm opgeschuimd worden, alleen het nadeel is dan dat de melk aankoekt op de bodem en wat moeilijker is schoon te maken. Het snoer is ook erg kort, wat bekent dat je hem niet ultra fatsoenlijk ergens neer kunt zetten en ook de deksel heeft maar een klein handgreepje, waardoor bijvoorbeeld oudere mensen hem niet goed eraf kunnen pakken. Ook vind ik de gebruiksaanwijzing wat onduidelijk, vooral wat de lampjes allemaal betekenen staat er niet in. Verder gaat het reinigen wel goed, je kunt makkelijk de mixertjes losmaken en in de vaatwasser doen. Ook de inhoudsindicator is duidelijk, je kunt precies zien hoe vol hij nog kan en ook wat het minimum is. Ik zou dit product wel aanraden.

Pluspunten

• schuimt goed en snel op
  • verwarmt de melk
  • mooi design

Minpunten

• te kort snoer
  • dekselgreep niet handig
  • warme melk koekt snel aan

Buurmeisje102 01-08-2023

Erg fragiel en duurt lang

Het apparaatje is niet zo heel groot, dus neemt niet zo veel ruimte in op je aanrecht. Het snoer is wel een beetje kort. Als je de minimale hoeveelheid melk erin doet, duurt het alsnog best lang voor het schuim warm is. Jammer dat je 3x moet drukken om warm schuim te krijgen (dit voelt niet logisch). Er komt mooi schuim met een goede temperatuur uit. Wel irritant dat niks in de vaatwasser kan/mag. Ook was na één week (voorzichtig) gebruik al een pinnetje van de opschuimring afgebroken. Al met al geen aanrader.

Pluspunten

• Mooi schuim met goede temperatuur
  • Niet zo groot op je aanrecht

Minpunten

• Erg fragiel
  • Mag/Kan niet in de vaatwasser
  • Kort snoer
  • Duurt lang

Juul 29-07-2023

Lekkere haver cappu

De melkopschuimer heeft een mooi design, goede grootte en dus geen sta in de weg op je aanrecht.
Zowel voor warm als koud schuim. De gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk maar het is een simpel apparaat om te bedienen. Schuim is lekker schuimig!
Makkelijk schoon te maken
Wij genieten nu dagelijks van een lekkere haver cappu!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede afmeting
  • Lekker schuimig

Minpunten

• Onduidelijke gebruiksaanwijzing

m****@l****** 28-07-2023

Een mooie melkopschuimer voor latte drinkers

Wij hebben de Princess 01.243005.01.001 Melkopschuimer Mogen testen, ik wilde heel graag een melkopschuimer proberen om meerdere koffies te kunnen maken .

Wat ik jammer vindt ik dat er best veel melk nodig in om voor een persoon een cappuccino te maken . De melk krijg ik later niet meer opgeklopt dus gooi ik veel weg wat ik zonde vindt .

Voor een latte is hij ideaal
En voor wanneer we vrienden over de vloer krijgen .

Ik ben niet zo’n warmechocomelk drinker , maar hierbij opgewarmd vindt ik hem gek genoeg wel lekker het proeft wat luchtiger.

De melkopschuimer heeft 3 verschillende standen koude opgeklopte melk, warme en het opwarmen van.

De melk schuim vindt ik in beide gevallen matig , is niet echt stijf en zakt snel in.

De uitstraling vind ik heel mooi, en mag prima op de aanrecht blijven staan , hij kan in de vaatwasser, maar ook. Bij direct afspoelen is hij zo schoon. Er zit een kort snoer aan , waardoor hij bij mij in de keuken maar op een plek kon , gelukkig net naast het koffiezetapparaat, maar dit is wel zeker een min punt .
Samen vatting: mooi , fijn voor meer dan een persoon of voor de latte drinkers onder ons.
Controleer eerst of het snoer lang genoeg is voor de plek

Pluspunten

• Look
  • Vaatwasbestendig
  • 3 standen
  • Hoeveelheid
  • Chocolade melk wordt er lekkerder van

Minpunten

• Snoer
  • Slaper schuim
  • Bij een kopje weer warme of koude melk over

doorzwolle 28-07-2023

zeer gebruiksvriendelijk

Wat werkt dit apparaat fijn! Het geeft heel mooi opgeschuimde melk die lekker luchtig is. Het apparaat is makkelijk schoon te maken. Persoonlijk vind ik alleen het design wat minder mooi.

Pluspunten

• goed opgeschuimde melk
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• minder mooi design

Gab Franken 27-07-2023

Dè melkopschuimer voor jouw Capucinno

Ik kreeg de gelegenheid om de melkopschuimer van Princess te testen. Een mooie kans, omdat mijn
huidige apparaat (ander merk)aan het eind van zijn levensduur is.
De eerste indruk is er een van een stevig, en robuust apparaat dat tegen een stootje kan. Zowel de
elektrische unit als de kan zelf zijn van metaal gemaakt. Het is een kwestie van smaak of je de
vormgeving mooi vind. Ik ben meer van strakke lijnen en dat is de gehele unit van onderstel en kan
niet. Wat wel opvalt is dat het handvat net iets langer is dan de onderkant van de schenkkan zodat de
schenkkan op een vlakke ondergrond iets wiebelt.
In het gebruik is het een uitstekend apparaat. Het resultaat is een mooi en schenkbaar schuim van
een goede temperatuur.: je krijgt een heerlijke kop cappuccino. De markering in de kan voor de
vulgraad is wat lastig zichtbaar, maar de ervaring leert dat het niet heel nauwkeurig hoeft.
Een opmerking die gemaakt moet worden: ik heb twee soorten melk getest: gewone halfvolle melk
en lactose vrij halfvolle melk. Het schuim met de lactose vrije melk is van uitstekende kwaliteit, het
schuim van de gewone halfvolle melk heeft meer iets weg van opgeklopte melk. Maar dat ligt niet
aan het apparaat, maar aan de melk – met mijn huidige apparaat speelt hetzelfde probleem.
Na gebruik schoonmaken? Zo simpel: kan met deksel kan in de vaatwasser.
Kortom, een uitstekende melkopschuimer, een echte aanrader.

Pluspunten

• robuust
  • eenvoudig in de vaatwasser
  • mooi schuim
  • warm schuim
  • geruisloos

Minpunten

• wiebelt op vlakke ondergrond

v*******@z******** 26-07-2023

Melkopschuimer

De melkopschuimer is mooi vormgegeven.
Hij maakt prachtig mooi schuim met zowel verse als houdbare melk. De kan is goed schoon te maken .
Wat ook handig is dat de losse onderdelen zoals mixer en de opschuimer onder in het apparaat kan worden opgeborgen. Niet meer zoeken in de keukenla. De melk wordt goed warm/heet. Het duurt wel even maar dan heb je ook prachtig lobbig schuim. In de beschrijving staat niet echt duidelijk hoe je naar de stand gaat om de warme melk moet opschuimen. Ook vind ik dat het minimum van de melk die je mag gebruiken erg veel is voor 1 kopje. Maar al met al een heel fijn apparaat.

f*********@h********** 26-07-2023
  • Product gekregen

Mooie melkopschuimer

De Princess Induction Milk Frother heb ik ontvangen om te testen. Het ziet eruit als een prima en mooie melkopschuimer, toen ik hem voor het eerst zag. Na het een paar keer te hebben gebruikt werd mijn eerste indruk bevestigd. Het werkt naar behoren. Het gebruiksgemak is in orde, gewoon eenvoudig. Dit maakt de drempel ook laag om hem dagelijks te gebruiken voor wat extra luxe. Hier ben ik zeker positief over. De schuimlaag die gemaakt wordt met het apparaat is heerlijk. Het duur een paar minuten, maar daar heb ik geen problemen mee. Ook is het makkelijk schoon te maken. Voor mij zeer belangrijk! Een fijn en degelijk apparaat

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Betrouwbaar
  • Makkelijk schoonmaken
  • Simpel

Nancy 26-07-2023

Ik heb deze melkopschuimer ruim een week mogen uittesten. Toen ik de melkopschuimer uit de doos haalde viel het design me gelijk positief op. Er staat op de site dat de kan in de vaatwasser kan, maar in de handleiding staat het advies met zachte zeep te reinigen. De bediening is erg eenvoudig en de melkopschuimer maakt goed stevig schuim, daar neemt hij wel de tijd voor. Je kunt hem ook gebruiken voor koud en lauw schuim, dat gebruik ik zelf niet dus kon niet goed oordelen of hij daarin beter presteert dan mijn vorige melkopschuimer. Je overvult de opschuimer niet snel want de maximum indicator voorkomt dat. Wel prettig dat de kan los is en hierdoor makkelijk afgewassen kan worden. Een goede melkopschuimer zeker voor deze prijs.

Pluspunten

• Goede stevige schuim

Minpunten

• Duurt best lang voor hij klaar is

Kevin69 26-07-2023

mooi apparaat met prima resultaten

Ik heb deze Princess melkopschuimer ontvangen om uitgebreid te testen. Wat mij betreft is deze melkopschuimer heel goed door de test heen gekomen. Een korte opsomming van de positieve punten; het apparaat is makkelijk om te bedienen en te reinigen, ziet er mooi uit, heeft duurzame onderdelen van RVS, heeft een motor met genoeg power, en het opschuimen en mixen gaat top. Een minpuntje dat ik direct wil aangeven is over de handgreep dat ietsje onder de kan uitsteekt. Het is minimaal maar als je de kan op de aanrecht zet dan wiebelt de kan toch een beetje. De handgreep is verder wel goed vormgegeven om de kan goed vast te kunnen houden en het schuim er ook makkelijk uit te kunnen schenken.
Het maken van chocolademelk duurt even, maar het resultaat is erg goed. Je doet het opzetstuk voor mengen in de RVS-kan, melk en chocoladepoeder erbij, zet het apparaat op de mixstand en het apparaat mengt het allemaal goed door elkaar. Het is even wachten tot het apparaat een signaal geeft dat het klaar is, maar dan heb je wel echt hete chocolademelk.
Met het opzetstuk voor opschuimen kan je redelijk korte tijd dik en romig schuim maken voor meerdere koppen Cappuccino. Let wel goed op de maximale inhoudsindicator. Deze is wat onduidelijk te zien, maar is wel belangrijk om de kan niet te vol te schenken met melk. Met de deksel op de kan is het geproduceerde geluid zeker acceptabel tijdens het opschuimen.
Het reinigen van de melkkan is simpel. Even onder de hete kraan schoonmaken of anders in de vaatwasser. Verwijder dan wel het hulpstuk uit de kan. De hulpstukken kan je heel handig kwijt onder het apparaat.
Ik ben dus zeer tevreden over dit apparaat. Ik zou zeggen; stop met dat gedoe met stoompijpjes en gebruik deze melkopschuimer.

Pluspunten

• mooi design
  • produceert een prima schuimlaag
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• handvat ietsje te groot

c***********@h********** 26-07-2023

Fijne melkopschuimer

Heerlijk apparaat om mee te werken. Makkelijk in onderhoud en schoonmaken want de kan mag de vaatwasser in. Koekt sowieso al niet aan dus dat is ook fijner dan m’n eerdere melkopschuimers.

Mooi stevig schuim. De melk wordt goed warm maar het duurt zeker 3-4 minuten, enige minpuntje dus…

Handig opbergsysteem voor accessoires aan de onderzijde. Snoer is ook lang genoeg.

Pluspunten

• Mooi stevig schuim
  • Vaatwasbestendig
  • Verwarmd goed
  • Handig opbergsysteem

Minpunten

• Het opschuiven duurt vrij lang

s**********@g******** 26-07-2023

Goed opschuimer

Ik hou van een goede kop cappucino, dus toen ik deze mocht testen was ik super blij! Het apparaat heeft plus en min punten.
Allereerst de pluspunten. Het design is prachtig. Het lijkt een professioneel apparaat. Daarnaast is hij goed schoon te maken. Hij kan zo de vaatwasser in. Onder het apparaat zit een ander onderdeel voor het bereiden zonder schuim. Heel handig! Het minpunt aan het apparaat vind ik dat het lang duurt voor hij opgeschuimd is. De melk wordt wel goed warm. Je hebt 3 standen. Koud warm extra warm. Mijn conclusie: het apparaat werkt goed, maar je moet wel een beetje geduld hebben :-)

Pluspunten

• Goed schoon te maken

Minpunten

• Duurt lang

s*********@h********** 26-07-2023

Het melk

Dit product heb ik met veel plezier mogen testen.
Een mooi design apparaat welke ook nog ligt gewicht heeft.
En wat maakt deze machine een lekkere hete melk en goede schuim.
heel handig dat je onder in de extra atributen kunt bevestigen, zo raak je deze niet kwijt.
En boven al goed schoon te maken, erg belangrijk

Pluspunten

• Hete melk
  • kan goed schoon te maken

Minpunten

• vocht op het plaatje wat niet meer schoon wordt

r************@h********** 26-07-2023

Mooie en fijne melkopschuimer!

De afgelopen periode mocht ik deze melkopschuimer testen. Het was wat mij betreft een feestje! Ik vind het een fijne melkopschuimer die heerlijk schuim maakt. Het schuim is zacht maar stevig en goed warm (je moet wel even geduld hebben totdat het echt warm is). Daarnaast ziet de melkopschuimer er heel mooi uit, het design spreekt me aan en het staat mooi op mijn aanrecht. De melkopschuimer is makkelijk te gebruiken en ook de handleiding is helder. De inhoudsindicator staat duidelijk aangegeven, je weet precies hoeveel melk je minimaal/ maximaal kunt gebruiken. Wat ik daarnaast echt top vind is dat veel onderdelen in de vaatwasser kunnen. In andere melkopschuimers bleven wel eens 'melkresten' aan de onderkant van de opschuimer plakken, bij deze dus niet! Gewoon even afspoelen en klaar, 's avonds in de vaatwasser en de volgende dag weer heerlijk schuim maken. Wat mij betreft dus echt een goede melkopschuimer en ik zou deze dan ook zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Lekker schuim
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Duurt wat langer voordat het schuim goed warm is

J***************@h********** 26-07-2023

Fijne melkopschuimer

Deze melkopschuimer ziet er mooi uit, dit product mag gezien worden door zijn stijlvolle RVS kleur.
De materialen voelen prettig en stevig aan en met de 3 verschillende standen zit er altijd een stand op voor de juiste bereiding.

Met een druk op de knop wordt de melk opgewarmd.
Dit kost wel wat tijd, bij het minimum aan hoeveelheid (koude) melk kost dit 3 tot 4 minuten.
Er zit een mooie laag schuim op en dat is wat je mag verwachten van een melkopschuimer.
Het kan zijn dat de minimale hoeveelheid melk teveel is waardoor je altijd wat over houd, dit kan een nadeel zijn.

Het schoonmaken is zo gedaan, even onder de kraan afspoelen, afdrogen en hij is weer klaar voor een volgend gebruik.

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen en ik ben erg positief over dit product, ik zou hem zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Goede schuimlaag

Minpunten

• Niet snel met opwarmen
  • Minimale hoeveelheid melk kan teveel zijn

Ben00 26-07-2023

Fijne melkopschuimer!

Ik heb dit product even mogen testen en ik ben er erg tevreden over! Naast dat het mooi in m'n keuken staat, kreeg ik het apparaat na gebruik makkelijk schoon. Ondanks dat de melkopschuimer niet uit zichzelf stopt (en je er dus wel bij moet blijven), vind ik het een fijn product waar veel melk in kan. En het maakte niet uit wat voor melk ik erin deed, het schuimde allemaal mooi! Al met al zeker een aanrader.

Pluspunten

• 3 functies (warm maken, warm & koud schuim)
  • Schoonmaken

Minpunten

• Stopt bij mij niet automatisch

j.bessels@hotmail.com 25-07-2023

Prima apparaat!

De Princess melkopschuimer werkt super goed. Het melk krijgt een mooi structuur en de temperatuur is ook goed. Het apparaat is makkelijk schoon te houden. Wel vind ik het design wat minder maar dit is natuurlijk smaak.

Pluspunten

• Snel warm
  • Schuim structuur